Damn lammkött

Ok, jag ringde just till ytterligare ett företag för att tjata till mig praktik. Jag höll som bäst på att motivera vilken fantastisk nytta jag skulle kunna göra hos dem när jag bryskt blev avbruten. Det lär ungerfär såhär:

A: Jag kräver inga pengar...supertrvlig...övertid inga problem
P: Höpupup, du hur gammal är du egentligen? Va?
A: Ehh, eh ja jag är 2ehh..ehh... 25, 25 år är jag.

Då, precis då, blev det ett annat ljud i skällan.


Inte nog med att jag ska dras med konsekvenserna av ett babyface (http://iqenmiljon.blogg.se/2009/october/stoppa-upp-din-anti-agekram-i-as.html#comment), nej nu får jag även leva med jollervoice-bakslag.

Jag trodde att lammkött was da shit, men tydligen inte. Damn it, damn fucking it.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0