Stoppa upp din anti-agekräm i a**s

Japp, japp jag har lilla anekdoten på G. Enjoy!

Jag skulle handla en fin födelsedagspresent till Farmor idag. Så småningom hamnade jag på Hallbergs guld, som dagen till ära hade ett finfint erbjudande; 10% rabatt om man blev medlem i Hallbergs Guldklubben. Kassörskan frågade mig om jag ville bli medlem. Innan jag hade hunnit svara skyndade hon sig att tillägga "ja, eller förresten hur gammal är du? Det är åldersgräns nämligen.". "25 år" svarade jag. Kassörskan rodnade lite lätt (fast egentligen ganska mycket tror jag. Hon var ljusbrun i hyn så det var svårt att avgöra) och jag kunde äntligen tacka nej till det fabtastiska erbjudandet.

Eftersom jag med jämna mellanrum pikas ganska hårt för mitt unga utseende var jag tvungen att ta reda på hur liten hon trodde jag var. Så här stod det på hemsidan om vilka regler som finns runt klubbmedlemskap.

"Du måste ha fyllt 16 år för att kunna bli medlem och är du under 18 år måste målsman underteckna anmälningsformuläret."

Ok, båda alternativen är riktigt illa. 16 år. Seriöst, jag kan inte se ut som 16 år. Mitt mycket mogna beteende måste ju ändå betyda något också. 18 år. Seriöst, jag kan inte se ut som 18 år. Mitt mycket mogna beteende måste ju ändå betyda något också.

Kom igen! 18 år. Då är det fan inte rolig längre. Jag kommer aldrig att få ligga då om man blir tagen för mindreårig. Tuff shit.


Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: Jess

hörrudu i kalmar gillar killarna lammkött:D

2009-10-16 @ 19:43:59
URL: http://fruganochmannen.blogg.se/
Postat av: L

Inte ser du ut som 18 heller, men en mycket ung 25-åring är du :)



Hur gammal trodde hon att du va då?

2009-10-16 @ 22:29:45
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Angie

Ja, eftersom hon tvekade om jag skulle ha åldern inne för ett klubbmedlemskap med åldersgräns 16 år måste hon väl ha tvekat om jag ens var fyllda 16 år...

2009-10-17 @ 10:03:50
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0