Mat istället för test

Yo!

Jag ska bli en bättre testare tycker min chef, därför har han skickat mig på en två dagar lång testkurs. Toppen tyckte jag när han berättade det. Finns det något roligare än att lära sig nya saker liksom? Ok, att vara full och få ett skrattanfall eller att få ett skrattanfall utan att vara full är riktigt roligt. En liten parentes.

Det jag däremot inte hade räknat med var att det i kursen skulle ingå utfodring för en hel vecka. Idag har följande förtäring serverats:
-frukost
-förmiddagsfrukt plus de frukostmackor som blev kvar
-lunch, kaffe efter lunchen plus en kaka
-eftermiddagsfika bestående av kaffe och tre (3!) olika kaksorter samt ett bakverk
-under hela dagen har kaffe, te, juice, frukt och godis stått till allmänt förfogande

Och så försöker min chef lura dit mig med motiveringen att jag ska bli en bättre testare. Nej du, säger jag, den gubben går inte. Man ska vara sjukt lättlurad för att gå på den minan.


Peace
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0