Thought that it was you

Yo!

Inget jobb idag, så då passar jag på med den här viktiga uppgiften.
 

RULES:
1. Put your iTunes, Windows Media Player, etc. on shuffle.
2. For each question, press the next button to get your answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.


IF SOMEONE SAYS 'ARE YOU OKAY' YOU SAY?
Känn igen sorg för mig, Göteborg (jag har faktiskt en kompis som heter just Göteborg, passande!)

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURSELF?
Leva's polka (Tjo fadderittan hej hoppa loppa)

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
Bones (Mohahahaha, helst vill jag gnaga)

HOW DO YOU FEEL TODAY?
If you love somebody (så är det kört, I know)

WHAT IS YOUR LIFE'S PURPOSE?
Set the world on fire (klockers!)

WHAT'S YOUR MOTTO?
Changes (joda, jag är liiite rastlös av mig)

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
Sleep now in the fire (jävligt schysst...visste att ni skulle slappa mig i fejan)

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
California dreamin' (av just Mamas and the Papas, så det känns tillförlitligt)

WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
Rock & roll music (Ja! Ja, ja, ja!)


WHAT IS 2 + 2?
I shall be free (Aha, det är en fråga om familjebildning, 2 vuxna och två barn blir en familj, men jag köper inte den ekvationen utan ska vara just fri. Således är mitt svar inte ett svar på frågan utan en snabb manöver för att inte ens behöva svara på frågan. Smart!)


WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
Personal jesus (Känn dig j-ä-v-l-i-g-t hedrad)

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
Lovers in Japan (Looking forward to it, japaner är alltid gött att dra över)

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
Be for real (Öhh, hur gör man då?)

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
Brown eyed girl (Kanske ska förtydliga att jag är färgblind)

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
Farbror Frej (Just my style, är inte så romantiskt lagd)

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
Can't help falling in love (Högst förståeligt, men synd bara att ingen kunde säga det medan jag levde)

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
Shine on (Jo, jag ska ju alltid bräcka alla andra och glänsa mest)


WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Nånting större (Precis, något som är så stort att jag inte kan vinna över den besten)


WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
To where you are (inte ens jag vet var det är någonstans)

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
Eldvakt (snälla kan någon kolla min brasa när jag går och hämtar mer ved??)

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
If you don't know me by now (Ja, det är ett hot)

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
Thought that it was you




Ja men det var väl inte ett så pjåkigt resultat. Tycker verkligen att min oseriösa, tävlingsgalningssida framhölls mest.


Peace
Angie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0