Stor utmaning

Yo!

Jag har bestämt mig för att ge mig in på en av de svåraste uppgifter jag någonsin har ställts inför. Jag ska nämligen lista de 10 absolut bästa låtarna (självklart listar jag dem i alfabetisk ordning, fattas bara annat). Och nej, jag får inte utöka det till elva eller tolv eller tretton eller...osv. Mamma!

- Hamburg song med Keane
- I put a spell on you med Creedence
- In my secret life med Leonard Cohen
- Jesus to a child med George Michael
- Land of confusion med Genesis
- Of wolf and man med Metallica
- Slide med Goo Goo Dolls
- Soot and stars med Smashing pumpkins
- You're the voice med John Farnham
- While my guitar gently weeps med Beatles
- Whollt ihr das bett in flammen sehen med Rammstein


Ujujuj, nu mår jag pyton. Måste nog läggas in på rehab nu, men där kanske det finns snygga brudar i alla
fall. Vad tycker ni om min lista?
Måste spy nu.


Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Svåra utmaningar hörru! Men den med låtarna och rubrikerna måste jag ju göra med min egen spellista så det får jag göra när jag har min egen dator.



Det här med tio bästa låtarna är ju grymt svårt. Får ta och klura på den, MEN jag lovar den kommer att komma på min blogg :D

2010-07-29 @ 19:34:20
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Lisa

You're always on my mind :)

2010-08-03 @ 23:45:51
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0