CB i Sthlm

Yo!

I helgen var CB här och hälsade på. Jag invigde henne i de standardmoment mina komisar och jag har etablerat här i storstan.



Jag visar hur man kontrollerar att älgen är blå.



Talking to my hand, Grandma'?



CB åker rulltrappshandtag



Jag visar hur man får in flaskhalsen i munnen



CB hjular på perrongen



CB hoppar



Jag hoppar



Det enda jag inte visar är inne på toa när den som står med ryggen mot den som kissar tar kort snett neråt baklänges och ser jättejättebusig ut medan kissaren ser lite mer besvärad ut.



Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: Tessan

haha, fantastiskt att trenden jobbar sig vidare =) Men ni har ju glömt bilden med DJ-scrachen ju... Wakawaka ;P

2010-07-29 @ 20:23:55
Postat av: Angie

Det stämmer bra det Tessan. Jag får göra om och göra rätt. Skämmes!

2010-07-31 @ 02:59:31
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0