Full rulle i gangstah'läggan

Yo!

Är man så poppis som jag är så ränner det självklart peeps här hela dagarna som vill lyckas fånga en lite fläkt av min aura.

Alen och Lisa var här


Vi käkade sushi, eller Lisa och jag gjorde det. Alen fick någon loserkebab.


Ja vad ska man säga, kungen på Drottninggatan kanske, hehe. Nice ride ;)



Eftersom att jag har fyllt år också bjöd jag min ganska smala tjocka släkt på tårtkalas. Det blev en trevlig tillställning som innehöll allt från tryck-in-droppstoppen-och-brygg-direkt-i-koppen till antydningar om att dra över 20-åringar.


Japp, alles.



Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: Lisa

Meh, jag tog ju en mycket coolare bild på dig när du rider baklänges på det där lejonet. Chicken out? ;)

2010-08-06 @ 11:53:07
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Angie

Jag har ju inte dina bilder. Lägg upp den du i det där inlägget med bra brudar haha.

2010-08-10 @ 10:39:07
URL: http://iqenmiljon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0