Hushållsspionens följetong, del 1

Halli hallå!

Ni vet inte vem jag är och så ska det förbli. Jag arbetar nämligen anonymt. Här i bloggen kommer jag att kalla mig själv hushållsspionen. Det är nämligen så att Hiphopperangies mamma är bortrest, 25-åringen är således ensam hemma i över två veckor. Mitt uppdrag är att med jämna mellanrum smyga in i hemmet och se hur
25-åringen klarar det. Mamman har ett stort förtroende för sin 25-åring (annars hade hon ju inte fått bo hemma alldeles ensam), men min erfarenhet säger mig att hemmet kommer inte att skötas perfekt så länge mamma är frånvarande.

Idag kontrollerade jag hallen. Orsaken var att jag inte kom längre än så. Det stod skor överallt, precis överallt. Ja förutom på skohyllan då. Det här kommer inte mamman att gilla.




/Hushållsspionen


Kommentarer
Postat av: L

Är det dina snygga stövlar?

2009-09-09 @ 20:45:49
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Hushållsspionen

Hörrdu, det vet inte jag vems skojävlarna är. Jag vet bara att de inte står där de ska, men av just den anledningen kan man nog sluta sig till att det är 25-åringens skor. Mamman skulle aldrig underlåta sig att ställa dem på golvet.

2009-09-10 @ 09:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0