Nu blev det nog lite fel


Bilden är ett montage av Aftonbladet och Grotesco

För det första, självklart ska rubriken lyda så här: Köpte tre kilo mjöl - fick dator på köpet. Gör om gör rätt! Personligen skulle jag föredra att få krukan med kryddgrönt alternativt gaffeltrucken, men smaken är som baken.

För det andra och helt oberoende Grotescos fabulösa komik. Kanlaya B frågar sig själv efter, den i artikeln beskrivna, incidenten om hon ska skratta eller gråta. Tjaa Kanlaya, för mig är det glasklart vilken reaktion det ska bli. Jag skrattar. Jag skrattar rått och elakt åt din dumhet. Jag skrattar åt hur du söker sympati genom att gå till media. Det känns någonstans som att om man köpslår med en till synes  trevlig och väldigt pålitlig tysk försäljare som oanmäld dyker upp och säljer dyr teknik får man skylla sig själv om man går på den minan. 
Men det kanske bara är jag som åter igen ger uttryck för min antiempatiska sida...


Peace
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0