Lilla tipset

När man rör sig i de mer coola kretsarna är det viktigt att upprätthålla sin coola image, annars får man snart veta var man hör hemma. Eller vänta, en korrektion, det gäller för normalcoolingen. Min coola image är oförstörbar och självupprätthållande.  

För att behålla sin coolhet kan man bland annat äta så kallad gangstermat och man kan imponera på sitt gang med powerpruttar. Ett sätt att uppfylla dem båda är att tillaga cool kålsoppa. Allt väl än så länge, men inte länge till. Steg ett på receptet är nämligen att hacka ett fucking big coolhead i småbitar. Hallå, vem orkar? Not me!

Lösning

För att undkomma problemet har jag uppfunnit ett verktyg som jag kallar för Angie L:s BautaBlender. Look at this!





Kantklippare och 10-litershink. Easypeasy vettja!


Peace
Angie


Kommentarer
Postat av: Z

Och motoroljan ingår som salladsdressing förmodar jag?? :P

2009-10-09 @ 07:10:58
Postat av: lisa

Haha! värst va du var uppmärksam då :) ändrar på en gång så slipper vi fler...



ses imörra!

2009-10-09 @ 15:50:26
Postat av: L

Om jag har glömt det som hände i domkyrkan? Näää, knappast. Hur äckligt som helst! Inte igen tack!



Ses på lördag! :D

2009-10-13 @ 09:03:50
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0