Make me for ever oblivious...

Ibland hänger jag verkligen inte med själv. Jag har nog inte hängt med alls sista åren, livet?

Det är dags för ny, tragisk uppdatering:
* Farmor är bättre
* Jag gjorde slut med Karina, våra hjärtan och drömmar krossades och det är mitt fel
* Jag har fått jobb, ett riktigt. Provanställning till jul, hoppas hoppas....
* Jag har köpt bil, en metallicblå Nissan Almera från 1998
* Jag ska köpa en lägenhet, en två på 53 kvm på Blomstergatan 2, höghuset med blå balkonger
* Jag ska lämna Stockholm, det smärtar enormt
* Jag försöker glömma verkligheten, vill inte leva i nuet. Ska bli arbetsnarkoman på riktigt.

Dagens visdom: Inget kan dämpa ett blödande hjärta

//Z-som i Zorro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0