summa summarum

Allt och inget har hänt. En helg har gått förbi. Den första i mitt nya liv. Hann knappt känna efter att den kom eller tog slut. Innan helgen stod jag där och tänkte "Gud vilken tråkig helg, verkligen ingenting att göra!". Så nu när jag sitter här så har jag verkligen inte haft en lugn stund. Av någon konstig anledning går ju tiden trots att man inte känner av det och skönt är väl det ibland. Framför allt den här gången för det betyder att nästa helg är närmare än vad den var igår. 

Helgen har  i alla fall varit full med packning, shopping av flyttkartonger x2, städning, rensning, umgänge med kompisar, en liiiten middag på restaurang och slingning av hår. Kanske inte låter som så mycket men ni ska veta att packa och strukturera upp en lägenhets innehåll som ska flyttas i omgånger kräver sin planerare. Mycket av mitt liv i Linköping är kvar att packa men en hel del har redan hittat sin plats i en IKEA-flyttlåda. Sorgligt men sant. Känns lite vemodigt att lämna lägenheten, men jag vet ju att jag inte kan behålla den heller så det är bara att fortsätta. 

Imorgon är det konferens på Kolmårdens vildmarksanläggning. Ska först och främst bli väldigt lärorikt, och då menar jag inte att jag ska lära mig om alla djur de har utan om hur företaget fungerar och hur marknadsavdelningen som jag sitter på jobbar, men även väldigt roligt och intressant. Får hoppas att man slipper matförgiftning den här gången för nu har jag äntligen hämtat mig helt från attacken i onsdags. 

En sak till bara. Varför fungerar inte telepati? Då skulle han kännas närmare än vad han är och tiden skulle gå så mycket fortare än vad den gör. Avstånd är till för att minskas, man måste ju vara lite internationell såklart. Jag är ledsen tjejer men han är min! Tihii!

Sov gott nu så hörs vi! Ni får ta o skriva mer!

Ciao,

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0