Är du en snorutdrivare

hej, jag har varit jättesjuk jättelänge. det började i tisdags förra veckan, men jag var ju tvungen att åka till övik. så där satt jag i tre dagar och gjorde expertutvärdering med feber och host (ni: ååååh stckars, stackars). sen när jag kom hem i fredgaskväll så tjopp tjopp kom allt sjuk på en gång. det var en upplevelse att vara ensam och sjuk, att inte ha någon som trycker på tinningarna när huvudet ska sprängas, nån som hämtar snytpapper eller mutar med glass. men jag tycker jag lyckades få till det rätt cosy ändå. kolla handskfacket (bilden) vettja.



och, ja, det är självklart the hills som rullas på webtv:n. säsong 5, kom fort, nu, nu, nu.

idag sitter jag upp och måste göra en enkät. men jag vet inte vilka frågor som ska stå på den. nähä, då är alternativet att skriva på introduktionen. kul, kul, kul. nej jag hatar introduktion, speciellt idag.
i helgen ska jag vara barnvakt. jojo. nanny angie rycker ut till stackars barnfamiljer i hörnefors som inte får ordning på vardagen (här skämtar jag, saras familj behöver ingen nanny, inte för att få saker att fungera i alla fall).
nej men det ska bli spännande, vi ska latja med volvodumepersen hela himla kvällen, kanske lite med skotern också.

helgen därpå komemr farmor och farfar hit. då ska jag laga lasagne till dem och tillsammans ska vi laga en rät som farmor lärde sig på sin matlagningskurs. vi ska gå på bio och såklart måste vi gå på stan och kolla i affärer. farfar får gå på classes och sen gå och fika medans farmor och jag rycker i tyger.

jag vet att det är oundvikligt att  erkänna (eller erkänna och erkänna, det låter som något dåligt men det är det inte), så jag droppar det direkt. i eat meat. och som ett statement ska jag äta prickig korv på vår påskfrukost. jag är asnöjd med mitt beslut. tyck vad ni (zc?) vill.

hej då kära ni
och, om ni är prickig korvar, beware
ja, ni andra kan också bewara förresten, blir bäst så

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0