another day in paradise

ni behöver inte vänta längre än så här på den första underhållningen.
det blir kärlek, känslor och ärlighet. jävligt intimt helt enkelt.
ladies, jag har dokumenterat min dag för er.



eftersom jag gick och lade mig efter tolv igår så får ni en bild när jag ligger och läser. det är min fina pannlampa ni ser.


ujuj, vad tidigt jag var tvungen att kliva upp. klockan var nog knappt nio. men jag gick upp till slut ändå.


yummy, jag är alltid svinigt hungrig på morgonen så gröten satt fint.


kollar mejlen om man har fått nåt dödsviktigt mejl. men, inte idag heller.


jo ibland lyssnar jag på fjortisradio, speciellt på morgonen för att vakna till. jag kan hela texten till hot and cold med kate perry, ja.


måste vattna min fina lilla timjan, som jag ska äta upp kanske imorgon.


hata hata hata. det finns aldrig, aldrig något att ta på sig. speciellt inte som mina mesta kläder är kvar hemma.


och glöm att jag tänker leta i tvätthögen. glöm ännu mer att jag tänker lägga in kläderna i garderoben någon gång


äh jag gick och borstade tänderna istället. fuck all the clothes


så måste man sminka sig, för det säger samhället.


oops, kanske bäst att hitta några kläder nu. snöhögen måste ha krymp. för typ tre veckor sedan kunde jag strosa fritt på rummet utan insyn 


alla de här hårnålarna behövs för att fästa upp mitt fruktansvärda hår som blev klippt till en hillary clinton frissa av en gymnasieelev. men det var gratis.


äckliga sopor hade jag på rummet.


nu så går jag till skolan. kolla snöhögarna. det åker traktors överallt, jämt och ständigt och skottar snön till berg.


det här är inte mitt hus, det är ju mit-huset som är. men jag går in i teknikhuset. så nu kan man säga att jag är framme.


se så fint jag jobbar på. kläcker assmarta ideer och hjälper alla andra, eftersom jag kan allt. så är det.


äntligen!!om man sitter och har en matlåda med fiskbullar i kan klockan aldrig gå nog så snabbt så att det blir lunch. jag vill inte verka överlägsen eller nåt, men jag har faktiskt råd att festa till det ibland.


mmm mit-kaffe. lika surt som vanligt.


nu får man gå hem. kolla vad ljust det är, klockan är liksom nästan fem.



som vanligt var jag illamåendehungrig. jag blir aldrig mätt.


eftersom jag promenerar en timme varje dag (not), så var det inget undantag idag. på dem bara.


jodå, man kan väl sin näringslära. att ha på ketchup och på så sätt få extra c-vitamin och mineraler är ett tips jag kan ge er.


finfint middagssällskap hade jag också, av lilla freddan. det är ju halva smakupplevelsen tycker jag.

efter maten satt jag på samma ställe som på sista bilden och redigerade bilder hela kvällen. det var bara lilla freddan som byttes ut mot stora.
nu ska jag gå och sova, men det blir nog svårt att somna. jag är nämligen sjukt hungrig.
gonatt och tack för idag, dagen. det var en bra dag. imorrn är det fredag den 13 igen. ja, jag kanske ska ta en titt på de där matchgrejerna då.

puss och kram
er idol angie

Kommentarer
Postat av: Katta

:D

2009-03-13 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0