Tech-Noir återuppstånden!

Äntligen har det skett, hela hösten har man våndats ifall Tech-Noir aldrig mer skule hålla till på Kolingsborg, men nu på fre sker det jag väntat på!! Ska bli superskoj, och min snygging ska med, gammal TN-räv :P.

Kom på att det kan vara en idé att underteckna varje inlägg så man vet vem som är vem liksom, bara ett förslag typ, asså inget ni behöver haka på men de e ju annars rätt så fett bra... (inte alls skriven på dagens skolsvenska)...

Känner på mig att vissa i gänget, inga namn nämda, inte kommer skriva så aktivt.. hehe..

Annars så är jag egentligen på ett pissagro humör...Skrek faktiskt högt idag när jag gick hem. Litteratur på två olika listor och 14 böcker á 200 sidor på en sketen 15hp kurs på halvfart, hur tänker de egentligen?? Jag kan alltid klona mig själv. Hade ju tänkt att jag skulle börja leva lite ju, det kan ju vara dags att börja med det nån gång..

Dagens citat: "Waste in space"

//Z

TN-typ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0