Vill. Till. Baka.

Jag har kommit hem från en av de bästa semestrarna. Igen. Tänk att jag bara åker på bästa semestrar hela tiden.

Taken together
Jag har så sjukt ont i grenen, min hand är förlamad, rösten har jag tappat, blåsorna på fötterna är spräckta, Bullens pilsnerkorv är förtärd, cykelväxeln är växlad ur led, kamerabatteriet är urladdat, svetten är en accessoar, nattkylan är min vän, ögonen är förlamade av vackra vyer, myggorna är mätta, vattendunken är snustorr, plastbandet är borttaget och solkrämen är slut. Jag gråter av lycka över det jag fick uppleva och jag gråter över att jag inte kunde stanna kvar.
















Peace
Angie


Ps. Did I tell you that you look wonderfull tonight?

Kommentarer
Postat av: L

Ni verkar ha haft det grymt bra på Gotland! Gud så skönt :) Måste få höra mer någon gång!



kram

2009-08-10 @ 19:09:22
URL: http://elajza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0