uppdatering, ja tack

Jag tänkte bara meddela att desto fler som uppdaterar om sin aliv på den här bloggen desto roligare. Helt enkelt "The more the marrier". Jag vet ju att fler läser än vad som skriver. Katta vet jag ju att hon läser, varöfr inte skriva lite skoj? Kom igen nu. Tanken va ju att vi allihopa skulle skriva. Sen finns det ju de som inte är inne på internet så ofta , ni vet nog vem jag menar (om hon inte ahr bättrat sig så klart).

Så, nu kör vi!
 
"En för alla, alla för en"

Vad händer på Valborg förresten?

Ciao så länge,

/L


Kommentarer
Postat av: Katta

Men, jag vill inte...jag är en sån som suger i mig om vad som händer i era liv och gottar mig åt det, samtidigt som ni inte har en aning om vad som händer i mitt...moahaaahaaaaa!



ps. på valborg ska jag supa i uppsala...angie ska vara med mig! moahaaahaaaaa igen! ds.

2009-04-23 @ 21:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0