Bug

Yo!

Idag blev det kris och jag fick leta bug. Tänka sig vilken överväldigande känsla när jag hittade bugen. Inte för att det tyder på någon större intelligens utan mest turartad slump efter vissa regler som i det här fallet var väldigt väl avgränsade. Sen fick jag läsa kod med en programmerare, det var härligt att få se lite hederliga strängar. Idag har jag alltså gjort nytta, vilket inte hör till vanligheten. Sen skulle jag fotas till hemsidan. Se normal ut, sa min chef. Jag är inte normal, sa jag. Kortet blev sådär konstigt nog. Har jag sagt att jag är så sjukt, fantastiskt lycklig? Well, det är jag i alla fall. Sjukt, sjukt, fantastiskt lycklig.


Peace
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0