Jag bangar inte

Yo!

Lisa hade skrivit i sin blogg att hon utmanade mig att fylla i någon sorts lista.  Jag som aldrig bangar måste såklart fylla i den. Kan hända att det inte är världens mest intressanta läsning, men hur ofta kan jag erbjuda sådant egentligen?


4 saker jag gjort idag:

Placerats högst upp på listan över vilka som ska supas under julbordet på jobbfesten på fredag (why liksom??).
Delat ut hemläxor för dagens ord.
Haft klubben för inbördes beundran med min granne om vilka fantastiska jobb vi har.
Handlat mat i Mörby.


4 saker jag ser på tv:

Jag
Har
Ingen
Tv

4 saker jag längtar efter:

Gå till jobbet.
En olyhörd lägenhet som jag kan bo länge i och sjunga och spela högt i.
Skratta med mina jobbarkompisar.
Sovmorgon.


Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: angelica

allt bra? :)

2010-12-01 @ 21:15:36
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0