Först till kvarn

Righty'o peeps. Jag har fått en ruskigt juste inbjudan i min inbox. Det är nämligen så att även i år kommer de Nordiska Mästerskapen i programmering gå av stapeln! Yeeey, can't wait. Lilla problemet är bara att man måste tävla i lag om tre deltagare. Så vilka ska bli de två lyckliga som för göra mig sällskap på segerpallen? Jag tänkte lotta ut två vinnare bland de som kan berätta för mig vad följande c-kodsnutt gör.

int my_rand (int low, int high) {
           
                  return rand () % (high-low) + low + 1;

}

Lämna ditt svar i en kommentar.

Peace
Angie

Kommentarer
Postat av: L

Du är ju för rolig! Hahaha! I helgen är det party :)

2009-09-23 @ 12:18:49
URL: http://elajza.blogg.se/
Postat av: Z

Fattar ingenting så jag antar att jag inte blir uttagen, men man kanske kan få komma få efterfesten?

2009-09-23 @ 18:33:29
Postat av: Angie

Nu är tiden slut så de två som kommer att få tävla med mig blir de två som har kommenterat oavsett prorammeringskunskaper. Lisa och ZC, you are my crew. Lisa, du ska fläkta på mig med min fina handfläkt. När batterierna tar slut ska du byta dem. ZC ditt uppdrag blir att hela tiden se till att det finns tillräckligt med Joltcola tillgänglig. Ni får gå på efterfesten båda två, men håll er nära mästaren. Capisce?

2009-09-23 @ 19:56:18
Postat av: Z

Capisce!!

2009-09-28 @ 21:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0