vissa skriver kryptiskt, andra enkelt och vissa förstår!

Jag tänkte bara uppdatera om läget. Jag vet inte hur många som är intresserade eller som ens läser men någon kanske kan tycka att det är underhållande i iaf en minut.

Igår avslutades ännu en grym helg. Väldigt lugn sådan men ändå helt fantastisk. Har inte gjort ett knop men ändå har tiden gått, vilket den alltid gör förr eller senare. Jo, jag har shoppat i alla fall. Det blev en badrumsmatta till mitt nya badrum. Det är inte snyggt men eftersom resten av lägenheten är asbra så kan toaletten få vara lite sämre.

Jag har bott i min lägenhet i en vecka nu. Tiden går fort och mycket har hänt. Målarna kom idag och rev ner alla tapeter i mitt vardagsrum. Jag förstår varför de fula gula tapeterna jag hade, hade tappat greppet uppe vid taket. Sitter de 5 olika tapeter på en vägg så är det ju nästintill omöjligt att fäste tillslut. Nu ser det i alla fall ut som världens kaos i vardagsrummet. Allt är inplastat och det är skitigt i varje hörn. De har tom tagit mina luckor i köket så allt damm som yr upp av tapetseringen yr in i mina köksskåp just nu. Riktigt mysigt! INTE Kan ju inte tycka att det va så himla genomtänkt. De ska nämligen måla om själva skåpen och sen ska jag få nya luckor också om typ 4 veckor. Sååå, min lägenhet lär ju inte vara färdig och fin förrän till sommaren känns det som. Eller lagom till min födelsedag!

Så här ser det ut idag i alla fall:
Köket, rörigt värre. Sett från vardagsrummet. Alla luckor bort och grejor överallt.
"Colourful cooking"

 Vardagsrummet, snygg va? Helt nedrivet...
"Marin herrgård, mitt herrskap"

 Hallen sett från vardagsrummet. Oh, vad jag älskar linolium-matta!
"Oh la la la, La France"

 Mitt sovrum (som synes). Det kommer bli så snygg när det är färdigt!
"Hello Africa!"

Badrummet får ni inte se, så fult. Men det ska bli ros- och rosatema där inne. Som ni ser, teman i varje rum! Så, nu har ni sett hur jag har det. Hur har ni det???

Ciao,

/L


Kommentarer
Postat av: angie

hello africa, tell me how you're doing. jag är upset. så totally upset. du vet, ska jag messa eller inte. kanske bäst att vänta lite så kanske jag får ett mess istället. eller så messar jag så slipper jag vänta på mess. fast det är ju bra om han messar också. and there it goes, wanna join? didn't think so. snyggt hem btw.

2009-05-12 @ 18:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0