förvirrad och nyinflyttad

Så var man Norrköpingsbo då! Känns skönt just nu eftersom jag har grymt mycket kortare till jobbet. Tar 10min att cykla jämfört med den härliga pendlingen som tog 1 timme och en kvart typ. Fatta vad länge jag kan sova ut om morgnarna.

En jobbig och slitig dag, kan man lugnt sammanfatta gårdagen som. Har varit helt slut i kroppen idag men har trots det packat upp i stort sett hela köket. Fick i princip all Ulles mat (eftersom hon flyttar hem till mamma o pappa), vilket resulterade i dubbla, trippla och i vissa fall fyrdubbla förpackningar av en del grejor. Så nu är det bara att fylla på kyl och frys lite.

Försökte hitta till ICA idag men icke. Förstår inte alls vart det ligger. Får nog ta och ta med mig en karta imorgon. Gav Lidl ett försök idag till att fungera som mataffär till mina behov. MEN HERREGUD, vilket dålig affär! Den ligger på väg ut till jobbet så jag tyckte det kunde vara kanon att handla där efteråt, men som sagt va ICKE! Fy tusan vilken skabbig affär. Jag ska aldrig sätta min fot i en Lidl-affär igen.

Ska ta och sätta upp gardiner i sovrummet nu så att jag slipper sätta mina stora tavlor för fönstrena för att slippa ljuset på morgonen. Sen blir det nog lite bärande av kartonger till mitt förråd en trappa upp. Har en riktigt mysig vind, sådan där riktigt gammal med trätak och trägolv. Bör nog fixa naglarna också innan chefen tittar snett på mig, har ju möte imorgon!

SÅ, då sätter jag fart!

Ciao so long,

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0