Prostitution av munnen

Riiing, riing, riing


Provförare: Jo, he-ä Berra.

Nervös xjobare: Ja, heeej, heej, hallå. Jag heter A******** L****** och jag gör xjobb på *********. Och ehh ja, alltså inte själv då, utan med en kompis. Eh alltså klasskompis. Vi har pluggat ihop, eller ja vi pluggar ju nu också. Ja, fast vi gör xjobb då.

Ljudeffekt: *Berra sörplar automatkaffe och undrar vart det här ska leda.*

Nervös xjobbare: Jo, och ehh vi har gjort en enkät, och ehh ja, visst har du gjort en del ******test i fordonet **** utifrån ***, visst har du det. Vi fick uppgiften från din kollega ehh, ehh (bläddrar frenetiskt bland alla papper), ehh, ja alltså din kollega. Har du gjort det?

Provförare: Jo, kan väl som hänt nån gång så, men int ä ja nån hävert int. Inte på de int.

Nervös xjobbare (som börjar känna sig mer säker): Oooooo men då är du precis den vi letar efter. Tror du att du skulle kunna ehh, ehh vara en sån som fyller i enkäten?

Provförare: Jo, nog kan ja gört allt.

Inte lika nervös längre men ångerfull-för-sista-frågans-formulering xjobbare: Men det är ju fantastiskt. Så, hur ser din vecka ut. Vi, ja alltså jag och min ehh ja hon som jag gör xjobbet med, kommer helst bort till dig i verkstaden personligen. Ska vi ringa när vi har kommit fram till företaget?

Provförare: Jo, gör som så. He bli bra de.

Lycklig xjobbare: Åhh vad bra, tack tack snälla du. Då hörs vi imorgon. Vi ringer dig. Hej då hej då tack tack hej då.

Provförare: Hej (lägger på innan den lyckliga xjobbaren hunnit säga "hörs").

//asg angie

Kommentarer
Postat av: Zandra

Haha..detta skulle du haft inspelat!!!:D

2009-04-03 @ 18:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0