Status quo

*Mina ben är fortfarande hemskt stela, kan jag resa mig från en stol är jag glad. Trappen är inte att tänka på.
*Jag får fortfarande ligga och balansera på sängkanten och dra in magen för att få plats i sängen eftersom katten oblygt
breder ut sig.
*Jag är fortfarande arbetssökande student.
*Jag har alltid varit, är och kommer alltid vara bäst och därför kommer jag alldeles strax få ett jobb. Yes, I will...
*Jag kan fortfarande inte spela gitarr.
*Jag kan fortfarande spela keyboard.
*Jag kan fortfarande äta riktigt stora tårtbitar, next try på måndag.
*Jag kan fortfarande snooza i två timmar.
*Jag kan fortfarande utläsa grekiska versaler.
*Jag kan fortfarande vara underhållande.
*Jag kan fortfarande drömma och hoppas.
*Jag kan fortfarande inte låta bli att vara hejdlöst nyfiken.
*Jag kan fortfarande inte göra fler än 10 tantarmhävningar på raken.
*Jag kan fortfarande inte låta bli att smila upp till öronen när jag tänker på att jag har Spotify.
*Jag kan fortfarande bli barnsligt lycklig av att köra bil.
*Jag kan fortfarande inte låta bli att fantisera om den perfekta kroppen, de perfekta tänderna, det perfekta håret, den perfekta hyn bla bla bla.
*Jag kan fortfarande inte låta bli att tappa fokus på allt när jag lyssnar på musik, sjunger till musik eller spelar musik.
*Jag kan fortfarande bli tårögd när jag tänker på Saras och min fina xjobbsrapport.

Så, status quo? Ja verkligen.

Smile if there's anything you want
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0