Riff it

Nu har jag fått en gitarr, en jättefin en med sex strängar, skinande lack och en sån där krans runt hålet. Så nu blir det lira till. Satan i gatan vad jag ska charma snygga peeps med introt till Nothing else matters. För det vet väl alla att den som kan spela den lilla biten får ligga? Jag vågar inte ens tänka på vilka upplevelse jag kommer att få erfara när jag kan Hallelujah. Jag vill också lära mig Ordinary world med Duran Duran, men det är faktiskt bara för min egen skull, ingen annans.

Nästa steg är att tillsammans med givande personligheter dra till en central park och sitta där och spela, lite lagom opretto sådär. Alternativet är ju att "hoppsidejsi det råkade stå en gitarr här på efterfesten" och sen löser det sig.

Give me some action and remove my third breast, please

Peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0