Gangstah-princess

Ok, det har krisat till sig fuckin rejält va. Jag kan inte gå. Fattar'u mannen, inte gå, move liksom. Så jag sitter alltså fast på en fuckin övervåning, vilket gör mig till en gangstah-princess. Att jag är gangstah vet alla och behöver ingen förklaring, men princess, nja inte riktigt min grej, lite puttenuttigt liksom. Men nu är jag det i alla fall, ni vet en sådan där som sitter inlåst i ett torn och väntar på räddning. Skillnaden är bara att jag inte har något långt, blont, glansigt hår att slänga ner till min räddare. I och för sig skulle jag kunna bygga ett rep av lakanen eller något. Men, det är ingen idé eftersom det inte finns någon räddare att slänga det till. Nej, jag får minsann reda ut situationen själv, meaning vänta på att lillasyster kommer hem och bär ner mig. Tills dess ska jag lära mig ett nytt programmringsspråk, lära mig projktledning, lära mig texten till massa, massa låtar, locka hit katterna för att få lite närhet och överleva på vatten alternativt så äter jag upp katten.

Och ja förresten, the third breast är borta. Det var ett getingstick under orginalet, så att säga.

Peace
Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0