let's fara söderut

morning, and what a morning!! grådassig himmel och äcklig snö på marken. det är synd när snön klibbar ihop för då åker inga roliga sparkar förbi längre, eftersom de typ fastnar redan på garageuppfarten. men egentligen gör det inte så mycket för jag drar ändå från byn snart. jojo, till övik förstås. ska bli kul att få använda mitt splitternya passerkort för att komma in i krigsindustribyggnaden. kanske slår jag en pling på min egna företagstelefon också. vid lunchen, när jag dricker av gratiskaffet, surfar jag nog runt lite på min egna företagsdator och spånar på vad jag ska göra med de trettiosextusen jag kommer att casha ut. 
innan jag åker måste jag bara bestämma om jag ska orka släpa ett par extra skor som ombyte och skicka ett paket med bullar till mamma. hon fyller nämligen år på lördag. det är en väldigt jobbig grej med att vara så långt hemifrån, att inte kunna närvara vid sådana högtider. i mean, jag missar ju tårtan.

peace


Kommentarer
Postat av: L

du är väl för flashig... imponerande! en annan sitter med samma nyckel och samma gamla vanliga LiU-kort! helt galet va? haha... jaja nu e det loounch!



good bye i helgen är det partaj!

2009-01-26 @ 12:02:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0