Words...

Vissa ord blir man glad av, de kan etsa sig fast länge och förgylla hela ens tillvaro...andra ord är som skavsår i örat som man helst vill bli av med. Jag lyssnar i all ära...Men hur länge?!Om och om igen, får man tycka att det får vara nog?Känner mig elak. Och trött.

Solen skiner och snart kommer bästa hit och följer med på promenix! =)

TN i lördags var skoj, kvällen slutade dock med att jag "råkat" stänga av min kyl..så det var en mindre pöl på golvet dagen efter, hehe..så kan det gå! Filmad blev jag också, tragikomiskt! Och kan äckelpäckel 40-kriskarlar förstå ett NEJ nånsin??Nopp.

Dagens ordkedja man ej bör skriva utan endast uttala: Då kom det för mig

//Z- som i Zorro








Kommentarer
Postat av: L

alltså ni är för söta... kul att höra att allt verkar gå bra! :)

2009-02-03 @ 15:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0