vuxenpoäng har tagits

Lilla tjejen med långt blont vågigt hår som läspade, ville vara med överallt och veta allt, som aldrig kunde stå still och som alltid hade något att säga har blivit vuxen!

Tjooohoooo! Vet ni vad, jag har fått JOBB! Galet värre och jag är hur glad som helst. Hade ju intervju i måndags med VDn och sedan ringde de igår och meddelade att det var mig de ville ha. Hur gick det här till? Jag ska dit på måndag och skriva på alla papper och diskutera lön (som jag för övrigt inte har en aning om hur man gör). Får nog ta en tripp hem till mamma o pappa och få lite tips på söndag. På mitt visitkort ett år framöver (med möjlig förlängning) kommer det att stå Junior Brand Manager (Haugen-gruppen), coolt va? Kommer att sitta på kontor i Norrköping, pappas hemstad så han är så nöjd så. Detta gör att jag kommer 30min närmare Västerås också, inte alls dumt.

Det är slut på CSNs snåla pengar, nu stundar en helt ny värld där man verkligen kan känna sig ledig en lördag-söndag och där man inte måste läsa böcker på ca 600sidor bara för att komma på att det ungefär är 300sidor som är intressanta. Jag kan få läsa alla skönlitterära böcker jag vill och bara vara när jag inte är på kontoret, trots att jag nog förstår att det kommer att vara mycket nu i början. Livet börjar iaf ta lite form och utkristallisera sig framför mig. Jag börjar se vart jag ska gå. 

Ska hem till Västerås igen imorgon, blev en liten blixtvisit i linkan på dryga ett dygn. Vill hem och vara lycklig! Ska nog ta en sväng ut imorgon kväll också och fira tror jag, för det måste jag ju göra. Tog det lugnt igår så imorgon blir det nog desto mer. Ska nog synda lite också.

Ska nog lite försiktigt börja glutta på lägenheter i Norrköping nu. 

Ciao,

/L 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Herregud!!Tusen tusen grattis gumman, det är du mer än värd!!!!Fett jävla kul!!!Lycka till med allt!!

PUSS!!

2009-02-26 @ 20:13:23
Postat av: L

tack tack! har inte en aning om vem som skrev det men jag är väldigt glad för alla gratulationer :D

2009-02-26 @ 23:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0