två och nästan en halv vecka - check

hejsan hejsan. nu sitter jag äntligen vi en dator igen. synd bara att jag sitter här för att läsa artiklar. det är ju så sjukt astråkigt så det inte är sant.
igår flyttade jag till mitt rum. jag lånade saras bil och brände runt på umeås snötäckta vägar för jag var nämligen och handlade matgrejer på willys. sen tog jag bussen tillbaks till stan från hörnefors och hinner inte vara mer än typ tre minuter på stan innan jag stöter på gustav. kul kul. varenda himla gång jag är på skolan eller i stan. alltså, jag skulle bara vilja slippa stöta på honom hela tiden för jag komemr lite ur balans när vi ses. jag vill ju kunna lägga 100% på mitt nya mission, nämligen att kolla in andra möjliga kandidater. jojo jag har en som jag spanar lite på. en som är så inte min stil men det kanske är det som gör honom intressant. som en ledtråd: långt blont hår ända ner på skuldrorna. jag vet, eeuw, men ändå inte.
i min nya lägenhet bor i alla fall två killar och en tjej. de verkar vara snälla och glada. vi har redan bestämt att vi ska ha fest på lördag så det blir skoj. man blir ju inte vänner förren man har vart fulla ihop vettni.
nu sitter jag ensam på skolan men som tur är ska jag käka med lotta och joel som också skriver xjobb. de har gått en klass under mig så vi är inte så tighta men herregud, tänk er att sitta själv och käka i mitfiket liksom. men jag vet att den dagen kommer då jag sitetr där själv. då är det bara på med fejksjälvförtroendesmajlet och hubbla hubbla så är man confident till hundra procent. try it!
men mest känner jag mig väldigt ensam. det är mycket bekanta här, ingen man riktigt känner. så jag försöker så gott jag kan att sysselsätta mig för att fly från ensamheten. jag tänkte också gå och köpa gymkort idag men såg att de hade höjt priset till 430 spänn per månad. hello, någon ska ha råd att betala också.
aja, jag tror det drar ihop sig till käk.
so long vackra kvinnor
your beloved angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0