plötsligt slut

Var bara tvungen att skriva lite. Fick ett tråkigt besked idag. Självklart, eftersom det är fredagen den 13e. Många anser att det är en bra dag, eller hur angie? Medan andra med mig kanske inte fasar inför den men känner stor olust. Det har hänt många hemska saker på fredagen den 13e förut och inte var den här fredagen bättre. Tänker inte gå in på vad det gäller, men fick mig en riktig tankeställare. Varför jaga lycka när den står mitt framför en? Varför inte inse att lycka även kan vara de här små sakerna som förgyller ens vardag, t ex att någon offrar sig och köar i mitt ställe eller att någon ler åt mig. Lycka är inte alltid de stora tingen som folk tror att de har en uppfattning om, de kan helt enkelt redan finnas där men att man inte ser dem. Jag ska försöka sluta att ta folk för givet och verkligen suga ur varje liten gnutta glädje de ger mig. För jag älskar verkligen att umgås med de som står mig nära och varför inte då ladda batterierna samtidigt?

Tack angie för jättegullig kort idag, värmde otroligt mycket i hjärtat.

"Delad lycka är dubbel lycka"

//L

Kommentarer
Postat av: Zandra

Vad fick du för besked??



Och ja, tack A-L, som FAN!!

2009-02-14 @ 18:44:00
Postat av: angie

på frdag kommer jl hit och då tar hon med sig min dator. äntligen liv. det blir ju hillsmaraton och så ska jag skriva mer här. men när jag är i övik blir det lite krångligt för man vet inte vilka sidor man vågar gå in på.

jag har fixat så jag ska vara hemma en hel vecka kring påsk och jag längtar så sjukt mycket tills dess. snart ska sara och jag köra rockband. jag på gitarr och hon på trummor. barnet måste bara somna först.

kram hej då kära ni

2009-02-15 @ 12:29:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0