Inbillning?

Är det jag som inbillar mig att jag är stressad? Praktiken började denna vecka, gick 7-17 i måndags och 8-18 tisdag...på det ska jag planera för dessa tre kurser, läsa min kvällskurs, söka sommarjobb, söka riktiga lärarjobb, gå på intervjuer, skriva en artikel, hålla kontakt med vänner och umgås, träffa underbar (vilket inte räknas som stress då det har motsatt effekt), träna, äta, sova, tvätta, handla, ge tips och handledning åt studiekamrater och vara med mig själv....? Är det konstigt att jag känner mig stressad? Det kanske är bara inbillning hela skiten.

Who knows?





Dagens insikt: Man ska ej skotta för den snön som ännu ej fallit


Sant är att jag inte orkar och vill ha mer.
//Z - som i Zorro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0