Fet lista

Lovar du att vara ärlig?  Ja, på heder och samvete, jag svär

Du heter: Angie L

Smeknamn: Angie

Låt som när du är ledsen sörjer till? I love Europe med Chrille S, såå himla bra

Beroende av: Koks
Vad behöver du mest just nu: Ett skjut

Vad tror folk om dig? Jävligt reko tjej; smart, snygg och sjukt rolig
Stämmer det? Jo
Vad får du oftast komplimanger för? Mina väldeffade biceps

Vad säger du för att imponera på någon? Alfabetet utan att titta

Hur imponerar man på dig? Spela tetris på sista nivån
Brukar du skratta för dig själv?  Alltid för mig själv, ofta åt mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Din ansökan om ett sms-lån på 3000 kronor har nu mottagits och kommer att behandlas snarast. Mvh sms-långänget

Var bor du? På området som är Umeås studentgräddhylla, i en sjukt välstädad lägga, mitt rum är kliniskt rent.

Trivs du där: Som måsen på tippen

Äger du några converse: Ehh, det var jag som designade den klassiska klackconversen.

Sprit, cider, vin eller öl: Vargtass och och kraftig stout

Vad har du för mobil: En vanlig fyrkantig med drinkpinne
Nästa mål i ditt liv: Sälja mitt sjukt framgångsrika pr-företag, starta upp kattpensionat, få skivkontrakt, börja dansa rumba

Hur svarar du i mobilen:  Kom!

Vem ringde du senast? En kille som är vd på ett företag

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han ville ha mitt nummer
Antal timmar sömn inatt: inte många, baby
Sov du ensam: Alltså, jag sov ju inte..?
Brukar du komma i tid: Vaddå, är i tid samtidigt då eller? Sånt där är så himla förlegat tycker jag. Man kommer väl när man kommer. Ta ingen skit!

När mår du bra: När jag hänger i studion, dricker en bärs och mixar fritt
När blev du fotad senast: Oj, oj, happens all the time babe. street style bilder, idolkort, modelluppdrag plus alla papparatsis
Hur känner du dig nu: Bubblig i magen

Vanligaste färg på dina kläder: Röd såklart, man är väl ingen himla moderat heller
Vad tycker du om fötter: Love it. L. O. V. E.

Vad saknar du: Mamma och en ny beat boxmaskin
Favoritdryck på morgonen: resorb, gärna apelsinsmak och oboy gjord på tjockgrädde

När brukar du oftast gå och lägga dig: Nej det gör jag inte.

Är du blyg? Hell no

Sysslar du med någon idrott: Sysslar jag med någon idrott?? Va, vilken dum fråga. Låt mig såga såhär, jag har varenda betalsportkanal som finns och det ligger alltid ett sexpack i kylen. Så på frågan svarar jag: ja.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: It's fuckin bullshit, man 

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Glida omkring och bara vara jävligt macho, som nu alltså fast med en balle. Kanske bjuda nån snygg babe på en rosa panter(en tvåa såklart), om jag såg nån chans att få scora, vill säga.

Är du nöjd med ditt liv: Var nöjd med allt vad livet ger, sa linné på 1400-talet. Vågar någon säga emot?

Vad är det värsta du vet? Eminem och att aldrig få klarhet i 2pac-mysteriet.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? 3000 kronor

Vad längtar du till? Casha in some money

Har du bra vänner och äkta vänskap? Alltså jag är ju med i ett gangstah-gäng, vars namn jag håller hemligt, menneh vi håller varandra om ryggen, om jag säger så.
Vad är det finaste du fått? Den två decimeter höga schackkungen i olackat trä som var ett pris i schack-fyran. Så himla fin design!
Om fem månader: Är lågkonjan över och jag äger.

Om ett år?: Jag äger och kan grundstegen i rumba. Satan i gatan vad det svänger då va.
Du samlar på: kapsyler, frimärken, tuggummipåsar, tomma plastflaskor, kottar, korkar, porslinskatter och Larz-Thårstenz alla LP's

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bris

Har du strumpor på dig nu: Nylonstrumpor upp till knäna i en matt beige färg.

Är det okej att gråta: Hell no, man.

När grät du senast: Har aldrig hänt, jag är stenhård.

Bär du glasögon eller linser: Hell no, man

Har du piercing: Nej, men jag kan pierca andra

Vill du gifta dig: Ehh, jag har fem feta fruar
Vill du ha barn: Nja, jag har en tam tjur istället, Rikard heter han.

Är du bra på att laga mat: Något så sjukt
Är du flygrädd: Jag är pilot
Hur vig är du: Jävligt vig, jag kan pilla bakpå hälarna med fingrarna bakifrån, alltså som brygga fast ett O

Vilken är din favoritglass: Jag lagar egen polkagrisglass i min flashiga glassmaskin. Så 90-talsrätt

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Vilken ögonfärg har du: Det är vitt med röda trådar, i mitten är det svart

Röker du: Vad?

Hur ofta tränar/motionerar du: Svett är äckligt
Viktigaste i livet?: Att vara först med det senaste it-bling-halsbandet

Frågorna i listan är tagna från Blondinbella, thanx babe!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0