copy-paste liksom

Jag tyckte ändå den här idéen med att svara på lite frågor verkade kul så jag sätter väl igång. Copy-paste på högsta nivå. För den som inte vet vad det innebär kan ju höra av sig med ett inlägg eller nåt. Fast jag tror nog att mina svar stämmer bättre överens på mig än vad Angies svar gjorde på henne. MEN nu kommer hon säga; "De stämmer faaantastiskt bra, jag skulle inte skriva nåt som inte var sant. Jag lovade ju att inte ljuga." Eller vad säger du Angie?

Nu kör vi! Listan in "Lajsa-style"! Bara för att vara sådär bloggig som blondin-bella är. Den som orkar få ta sig genom den, inget krav what so ever!


Lovar du att vara ärlig?  Jodå, har väl ändå inget att dölja

Du heter: Elisabeth Stangenberg

Smeknamn: Lisa, Elajsa, Lizzie, Flisan

Låt som när du är ledsen sörjer till? Angel av Sarah Mclachlan

Beroende av: Deo
Vad behöver du mest just nu: Ett visst samtal från en viss person

Vad tror folk om dig? Have no idea, men skulle jag gissa; rolig, pratsam, ambitiös, knasig
Stämmer det? Varför skulle det inte göra det?
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögonfransar och stooora ögon

Vad säger du för att imponera på någon? Varför imponera, överskattat.

Hur imponerar man på dig? Vågar bjuda på sig själv.
Brukar du skratta för dig själv?  Alldeles för ofta, men som Angie; rätt ofta åt mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: Det ska definitivt funka. Vi kan ju höras närmre när det är dags. Mvh Daniel

Var bor du? I en kappsäck i en kompis lägenhet i T1, Linköping.

Trivs du där: Lägenheten är ju fin och så, men den är ju inte min.

Äger du några converse: Oh ja, deux paires.

Sprit, cider, vin eller öl: Det som är billigaste med rådande monetära situation.

Vad har du för mobil: En rätt stylish ljusgrå med röd kant.
Nästa mål i ditt liv: Att visa min chef att jag är villig att satsa och jobba för att få ha mitt jobb kvar efter mars nästa år.

Hur svarar du i mobilen:  Aaaa...

Vem ringde du senast? Syrran

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle komma till mig vid åtta för att langa däck
Antal timmar sömn inatt: hela sju timmar faktiskt, måste nästan va rekord... längesen sist!
Sov du ensam: så ensam man kan bli i en 90-säng
Brukar du komma i tid: I tid? Är det något man bör vara bra på? Kanske ska börja med det då.

När mår du bra: När solen skiner, jag har pengar i plånboken och musik i lurarna.
När blev du fotad senast: Va nog i torsdags när jag tog kort på mig själv i Köpenhamn.
Hur känner du dig nu: Lite nedstämd, lite irriterad och mätt

Vanligaste färg på dina kläder: Det beror på vilken säsong vi pratar om, men antagligen svart
Vad tycker du om fötter: Alltid fräscht med ett par snygga skötta fötter.

Vad saknar du: Pengar på banken, semester i sommar och en härlig kille
Favoritdryck på morgonen: Stort glas kall mjölk

När brukar du oftast gå och lägga dig: Ser till att ligga i sängen när SATC börjar

Är du blyg? har varit

Sysslar du med någon idrott: Har gjort en massa men nu är det rätt dött på den fronten.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Men tänk om det var andra ögonkastet då?

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissa, cykla, springa och skrämma mina föräldrar

Är du nöjd med ditt liv: Varför ska man klaga? Jag kan ju inte ändra något som redan är gjort.

Vad är det värsta du vet? "Krig och orättvisor"... Haha, politiskt korrekt. Dåliga komiker såsom Adam Sandler, Jim Carrey, Eddie Murphy och Ben Stiller... finns säkert fler.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? inte en aning och det är nog bäst så

Vad längtar du till? sommar och sol

Har du bra vänner och äkta vänskap? Finns inga bättre, supergrymma!
Vad är det finaste du fått? Mycket, men inget jag kan komma på som sticker ut mer än andra.
Om fem månader: Har jag mer ansvar på jobbet och jag trivs med att bo i Norrpan.

Om ett år?: Jobbar jag antingen kvar eller så har jag ett nytt coolt jobb.
Du samlar på: ingenting för tillfället men jag kanske kommer på något

Vem ringer du när du är arg/ledsen: det beror på vem eller vad, men oftast mamma eller syrran

Har du strumpor på dig nu: jepp, ett par svarta H&M-strumpor med hål på stortån

Är det okej att gråta: Gud ja, varför skulle det inte vara det?

När grät du senast: Igår

Bär du glasögon eller linser: bara solbrillor

Har du piercing: om man räknar hål i öronen så ja

Vill du gifta dig: om det är rätt person vid rätt tillfälle
Vill du ha barn: ja, någon gång i framtiden

Är du bra på att laga mat: det smakar ju inte kasst när jag käkar det sen
Är du flygrädd: alltid läskigt att flyga, jag kan ju inte göra något själv
Hur vig är du: på vilken ledd?

Vilken är din favoritglass: jag måste hålla med om polkagrisglass

Tror du på ett liv efter döden: Nej

Bor dina föräldrar tillsammans: yes sir!

Vilken ögonfärg har du: någon nyans av blå-grön

Röker du: har hänt

Hur ofta tränar/motionerar du: oftare än vad jag gör nu i alla fall
Viktigaste i livet?: att vara frisk och lycklig... usch, det lät klyschigt!



Så, intressantare blir det inte.

Ciao,

/L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0