vilken start!

Ja, shit vilken start det blev på första jobbet! Började ju som sagt i onsdags med konferens hela dagen. Det var rätt segt för jag hade inte hämtat mig alls från helgens eskapader. Pinsamt nog satt jag nog mest och halvsov hela tiden, tror nog att jag tom nickade till några gånger. Det ser ju asbra ut när jag är nyanställd och ska vara på hugget. Jaja, har ju i alla fall jobbet kvar än så länge. Onsdagen var intressant fick reda på att jag ska vara varumärkesansvarig för Rose's vilket är drinkmixers, kolla här www.rosesmixers.com . Hela dagen avslutades med att laga middag ihop, mycket trevligt tills det att jag kom till hotellet på kvällen och kände att jag började må illa. Slutade med att jag låg och spydde hela natten, så jag kunde inte jobba i torsdags. Tyckte ju att medvinden som jag nu har haft ett tag skulle hit me in the face en vacker dag och som den gjorde det! Helt utslagen i torsdags, sjukt jobbigt att ta sig från hotellet i norrköping till lägenheten i linkan. Knallade i alla fall upp till jobbet igår. Segt var det, hade bara kunnat trycka i mig en halv tallrik fil och en halv macka på hela dagen så huvudet kändes som en mindre atombombsolycka! Men jag klarade det och lite pengar trillade in i kassan.

Jag trivs jättebra på kontoret, alla är trevliga och hjälpsamma. Så nu har en uppdatering kommit och jag ska nu fortsätta titta på VSK-Edsbyn. Behövs nog ingen djupare förklaring vilka jag håller på! Tjipp tjopp då, höres!

Ciao,

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0