sämst

Såg nog världens sämsta program igår. Hörde att det va värt att titta på en gång för förstå att där vill man aldrig hamna. Blev lite nyfiken och satte på tvn vid åtta och tog min middag för att bli lite underhållen i en timme. Men fy tusan vad äcklad jag blev. Alltså, det var inte äckligt på något sätt men bara hela storyn gör att magen vänder sig ut och in. För det första är själva huvudpersonen en "känd" västeråsare som jag verkligen inte känner representerar min kära hemstad väl. Vad har hon bakom pannbenet egentligen? Började med sillisar och fortsatt med slätstruken panna med världens anabola-läppar. Var ska det sluta, om det någon gång kommer att sluta. Ja, Linda Rosing var det och hennes så kallade dejtingsällskap. Så himla patetiskt. En sak är ju klar i alla fall, jag ska aldrig göra åtlöje av mig själv och jag ska aldrig operera mig för att idealet säger det ena eller det fjärde. Plastikkirurgi bör enbart användas när man har blivit vanställd. Finns många olika åsikter om detta men den är min i alla fall. Nejdu, Linda i alla sin ära men det vore coolt om man gjorde sig ett namn och visade att en helt vanlig tjej utan operationer, rika föräldrar eller dåligt omdöme kan slå genom. Nu är ju inte det här mitt mål överhuvudtaget men tanken är ju frestande.

Lägenhetsvisning i Norrpan på fredag hägrar men innan dess kommer mycket härligt att hända. Inget Gevalia blir det för oväntat besök väntas inte, men ack så mysigt och trevligt. Ser en framtid som bara blir ljusare och ljusare. Lite gupp kommer att komma men inget som stör vidare värst mycket. Det finns alltid tid, det handlar bara om att TA sig tid. Och det är jag helt beredd på att göra.

Nu ska nostalgilyssningen av Hanson fortsätta. Den skivan är verkligen heeela min högstadieperiod. Vilka minnen!

Ha det gott! Middag hos Lena väntar.


Ciao,
L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0