april månads studiebidrag

hej!
jag har haft besök av farmor och farfar ända sedan i fredags. vi har ätit gott, väldigt gott. vi har promenerat och solat och stekt köttbullar. och jag har bakat scones till dem varje morgon. och idag var vi på stan. då köpte jag världens finaste klänning (igen). tjopp sa det bara, så försvann bidraget. jag betalade förresten till elina som var med i top model för ett par år sedan. så här ser den ut


så här härligt hade vi det när vi satt mot en husvägg i gammlia och solade


annars går min tid mest åt till att slösurfa istället för att plugga och att sitta och älta hemska singelproblem med storfredrik. det här sitter vi uppe hela nätterna och pratar om: man vill typ allt med någon, sen när man kan få det duger det inte och man ser bara alla andra och sen backar man ur där med. så går man hem och klagar och ylar att man behöver ett skjut. och så tänker man att man inte ska vara så kräsen och börjar planera bröllopet och skissa på skåpluckor i ekfanér. Men då får man panik för att nöja sig med medelmåttan, för då betyder det att man aldrig får något man vill ha. sen får man något och då duger inte det och..ja nu har vi gått runt säkert två varv av samma ältande. tvistevägen 22 är verkligen brustna hjärtans klubb.
gud välsigne att jag har en rejäl påse med farmors köttbullar i frysen. de kommer jag ligga och knapra på de närmaste kvällarna i brist på annan sysselsättning.
om det blir en äcklig scen av det hela så är det ni som har skapat den. jag är det frommaste av de fromma fåren.
peace out

Kommentarer
Postat av: Katta

Du och storfredrik kan ju lösa varandras problem på enklaste vis ;) det är mitt förslag!!



Snart är det påsk, då ses vi! Saknar dig, puss

2009-03-24 @ 09:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0