Jag pluggar

nu är det dags att jag visar mina fina skor. de ser ut då här:

nehej nej jag har försökt ladda upp bilden tretusen gånger men det fungerar inte, så jag ger er länken istället
http://www.nilson.com/Nilson/Dam/Modeller/Sandaletter.aspx?artnr=243659&nodeID=1357

och så tänker jag faktiskt visa er nästa par skor som jag har siktat in mig på, de ser ut så här

alltså, jag kommer ihåg när jag var typ 10 år och hade fått finfina mockasinskor till våren. jag ville inget hellre än att använda dem, men dumma mamma och pappa sa att snön måste försvinna först, förstår du. självklart, som det änglalikt fromma barn jag var, tog jag på mig skorna ändå i smyg. men jag var så försiktigt så de märkte inget. men sen alltså, när jag fick ha på mig mina mocksinskor med tillåtelse, shit pomfrit vilken lycka. l y c k a. så varför inte uppleva den igen med de fina skorna här ovan. det får nog bli min handlingsgrej när farmor och farfar är här.

ja det är sånt här jag håller på med när jag ska skriva intro. och när jag väl öppnar upp introdoken så sitter jag bara och kollar ut på förbipasserande bussar och blåser ut snor i öronen tills jag mår illa och blir alldeles yr.
så snälla ni som är så duktiga, hjälp mig. hur ska jag få arslet ur vagnen, meaning...eller ja ni kanske fattar.
har ni några pluggtips och kanske ni bara kan peppa mig lite också, säg att det är sista svängen hökarängen och sen slut slut slut. ingen mer intro, aldrig never ever. säg att om jag är duktig nu får jag åka hem i tid till terminens slut och slipper jobba över i den spökstad som umeå blir på sommaren.

ps. alltså, jag gick och handlade idag. promenaden till affären på typ fyra minuter gjorde att jag flåsade värre än en häst i sken (jodå, jag har hört att de flåsar då). det var den största fysiska ansträngningen so far, i år. nejdå men, man är väl i toptrim. alltid (stavas alltid med två l och aldrig stavas aldrig med två l. det är i såna här situationer jag önskar jag kunde ge mig själv en smocka eller ta en paus ifrån mig. jag menar är jag dryg eller är jag dryg. )

peace blås blås

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0