Inte illa pinkat...

Sitter nu här och väntar på besök. Hon ska komma när som helst, kanske tom blir ett snabbt slut på det här inlägget men men det visar sig.

Ännu en oproduktiv dag börjar gå mot sitt slut, om man tänker skolarbete i alla fall. För vad gäller allt annat har jag varit sjukt produktiv, missade dock att köpa present till Kakan men får fixa det imorrn istället. Var i skolan i bara fyra timmar idag, måste vara rekord. Har nog inte varit så kort tid i skolan sen jag gick i ettan eller nåt. Har ju inget att göra i princip så varför sitta och nöta på de där osköna stolarna. Fanns ju en hel del annat att fixa. Har fortsatt med min systuga idag. Mission impossible gick att genomföra, helt otroligt. Satte mig själv lite på en pedistal innan jag ens började med omdesigningen av min topp som jag ska ha på lördag, på balen. Började igår och höll på hela kvällen, var tvungen att fortsätta idag i motvind men tillslut fick jag en snilleblixt och det löste sig. Och eftersom jag var nere på stan och panikshoppade en back-up idag har jag två alternativ nu vilket gör valet ännu svårare. Men snygg kommer jag att bli, 20-talstema över hela mig. Angie, tänk dig. Lång svart sammetskjol, beige-vit lite pösig glansigt linne med krås kring halsen och den lilla kragen, svarta smycken, blond page, sotiga ögon, svarta handskar och remskor. Är inte det 20-tal så säg!

Som sagt var, väntar på besök. Har ännu inte dykt upp men kul ska det bli när hon kommer. Vi kommer nog tjöta mest hela kvällen. Fast vi får inte bli för sena för imorrn är det lägenhetsvisning i Norrköping igen , men den här gången har jag första tjing vad jag förstod det som när jag pratade med fastighetsbolaget. Så nu hoppas jag bara på att lägenheten är helt OK, får inte ha så höga krav när jag behöver en så snart. Efter det kommer dagen vara knökfull med saker att fixa och göra, samt folk att träffa. Hela festliga helgen börjar imorrn halv sex! Ska bli helt grymt!


Nu har mitt sällskap kommit och sängen lockar mer än någonsin, är helt slut efter denna dags alla aktiviteter!


Tänker på er! Uppdaterar föhoppningsvis snart igen om lägenhet och jobb inför nästa vecka!


ciao,


/L


Kommentarer
Postat av: beundrare

oj ja det låter hur fint som helst. om du kan så tycker jag du ska försöka lägga håret i såna där platta lockar, om du förstår vad jag menar. det brukar typ mest vara luggen som läggs i lock bakåt på huvudet.

2009-03-12 @ 23:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0