the day has come

ajajaj, mitt span har tjej. jaja bara att börja om då. och det gjorde jag verkligen. ladies, jag är numera stolt medlem i match.com. och visst hittade jag en perfekt kille  på en gång såklart. han vara bara lite kort.
men allvarligt, jag har några frågor till er. 1. tycker ni att jag agerar konstigt, alltså är jag typ för desperat. kanske borde jag ge det mer tid (mer tid att sörja innan jag kastar mig ut i vida killvärlden), eller? 2. är det ok att dejta på nätet och hur gör man? 3. vad tycker ni om min nya klocka?




nu ska jag åka till ersboda och gå på myrorna. man hittar altid något roligt där. kanske en bok. kanske ett par skor.

kram puss kram

your beloved angie

Kommentarer
Postat av: Katta

Mitt tipps är att göra det som känns rätt och bra. Slå en pling nån dag när du har tid och lust så kan vi tjöta lite. Puss /Katta

2009-02-06 @ 16:13:08
Postat av: Katta

ps. klockan är grym :) ds.

2009-02-06 @ 16:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0