muchos

Ja, vad ska man säga. Det är helt enkelt väääldigt mycket att göra just nu. Almanackan är fullproppad med saker som ska planeras för och genomföras. Men tur är väl det, eftersomdet annars skulle kännas väldigt tomt. Att typ hela vårt gäng dragit härifrån gör ju inte direkt tillvaron mer social, men vi som är kvar vi hankar oss fram med varandra och försöker umgås när vi kan. Mamma säger alltid att en kontakt den ska vårdas och det är nog något jag verkligen får ta mig tid att göra. Många har stuckit hem till sitt och många ska därför vårdas och underhållas, men herregud det är ju bara roligt!

Till en annan sak. Jag har faktiskt kommit vidare i jobbintervjuträsket. De ringde mig från Academic Work idag och berättade att jag hade gått vidare till nästa intervju (från den jag var på i torsdags). Jag ska alltså träffa företaget på torsdag Oh herregud, va nervös jag kommer att vara. Måste köra till Norrköping, så en noggrann tidsplanering krävs. Fick lite tips av hon som ringde vad jag skulle ha på mig och vad jag skulle tänka på. Jättesnällt att hon tänker på sånt, så nu är det bara upp till mig att se till att få det här jobbet. Det vore verkligen GRYMT! Det är ju i princip mitt drömjobb jag kämpar för. Det här med drömjobb och drömjobb, just nu idag är det i alla fall mitt drömjobb. Junior Brand Manager. Visst låter det flådigt? I mina öron gör det iaf det och ännu flådigare kan det bli om det under den titeln står mitt namn. "Hej, och välkommen till Haugen-gruppen. Du pratar med Elisabeth Stangenberg!" Coolt värre, men men... fantasi är det vi vill ha!

Nej, nu väntar middag hos syrran! Morsning och good bye!

Ciao!

//L


Kommentarer
Postat av: senior

junior, jag håller thumbsen. är lite nyfiken på vart jobbet är och hur det går med privatlivet. ja, det var allt.

2009-02-04 @ 09:47:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0