moj moj mokolat

alltså jag får inte många knop gjorda just nu. åt precis en banan som underhållning, men det varade bara i nån minut. jojo glupsk är man.

mitt nya mission går mycket bra, shit pommfrit vad himla kul det är att spana, men läbbigt. ingen får ju märka något.
men samtidigt är det för mycket minnen här i umeå för att det ska kännas bra. igår gick jag och handlade på åc. då såg jag till exempel vår gamla lägenhet. det sved rätt hårt faktiskt. det är det att någonting dras upp, även fast jag aldrig vill ha tillbaks honom, gud nej. men minnena är tunga att ha i huvudet hela tiden.

jag som hade tänkt att gå jättemycket promenader, men då hamnar jag ju på ålidhem och där vill jag inte vara. där påminner allt om det som var. så jag får nog köpa ett silverkort ändå. de har höjt priserna till 430 spänn. i månaden. hur sjukt är inte det.

igår fick jag erfara hur en genväg blev en senväg. jag bakade matbröd men efter första jäsningen orkade jag inte baka ut degen med mjöl. så jag stjälpte upp det i en form och körde in i ugnen. sen när det var klart var det ändå rätt så degigt i mitten. men å andra sidan, deg är det bästa jag vet så jag tyckte det blev gott ändå. sen lagade jag en ny mat som faktiskt var ok. gör den nog nån mer gång. synd bara att det blir så himla mycket för då kan jag ju inte laga ny mat på säkert tre dagar. det är nackdelen med att bara laga till sig själv. hemma hos mamma gick oftast allt åt med alla matlådor och luncher. och så kan jag ju inte frysa nåt knappt heller. har varken lådor eller plats.

är det någon mer än jag som tycker att han den där sliskiga kocken som också är skådis är riktigt hot. antagligen, men så är ju också george michael den allra, allra snyggaste enligt mig. synd att han är gay bara. jag fick i alla fall en hel dvd med kockens program av farbror anders. tyvärr blev den kvar hos mamma. annars hade jag kunna se det som substitut för att laga själv.

är det någon som vet vilken datingsajt man ska satsa på. jag vill inte betala och inte lägga upp bild. kanske nån av er har nån lämplig person direkt? jag blir mer och mer desperat för var dag som går. pinsamt, jag vet. MEN, det skiter jag i. hepp

woho, 50 minuter kvar till lunch. stackars joel och lotta då. de ska utvärdera unibets webbsida, så upptäcker de idag att sidan har gjorts om. farväl till två veckors hårt arbete.

your beloved angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0