Hänt sen sist?

Tänkte jag skulle summera vad som hänt sen sist i en mycket pedagogisk och illustrativ punktlista:
- Stressig vecka
- Blivit kallad till intervju över en lunch + ändrat datum för den, men den ska bli av =)
- Fått erbjudande om översättningsarbete - innebär att jag ska konsulta och skriva offert på vad jag vill ha (=vuxenpoäng)
- Varit hemma på snabbvist - träffade P och hans vänner, det var kul, men vad var det i drinken?Ständigt onyktert i hans sällskap :P
- Farmor in på sjukan
- Massa möten på skolor hit&dit, och inte bjöd de på muffins heller...attans!

Jag håller på att krevera av stress, det är så jävla mycket nu. Varje minut är fanimig inplanerad. Hoppas det lugnar ner sig när praktiken drar igång.

Ska hem bara över dagen på fre, hälsa på syrran (har ej setts sen i nov) + träffa farmor + inte gå på en inplanerad-nu-avbokad-intervju i Sala.

Annars så är jag helt fantastiskt lycklig, du finns i mitt liv. Knas som vi säger.

Dagens insikt: jag gillar att vara en naturnörd med många plustecken och inrutade tidsscheman, gärna nån matematisk formel på det! Helst labglasögon också...

//Z- som i Zorro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0