Så det så, Veolia, Connex eller vad ni nu heter

Hej!
Jag åkte idag 18/4 med buss nummer 10 från Hörnefors till Umeå klockan 15:20. Om ni har möjlighet att identifiera chauffören, tycker jag att ni ska undersöka hur han beter sig mot sina passagerare. Jag blev kallad dum (som i "dum i huvudet") och sedan ombedd att gå av bussen. Jag har analyserat scenariot och funderat på hans motiv till sitt beteende, men kan inte komma fram till något annat än att jag frågade honom var jag kunde kliva av om jag inte klev av på sjukhuset. Den slutsatsen har jag dragit utifrån att det var den enda ordväxling som förekom mellan oss.
Förhoppningsvis hade han bara en dålig dag, men oavsett så uppskattar jag inte att bli kallad dum och tvingas gå av bussen.
Vänlig hälsning
Angelica Larsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0