Matt och yr

Jag har översatt en låt till svenska plus ändrat historien lite. Melodin är Losing my way med Justin Timberlake, ni måste lyssna på den samtidigt som ni läser min geniala text.
Jag hoppas att det inte är olaglig att skriva om det låten handlar om. Jag menar ju inget illa. Jag är dessutom den mesta monarkisten so far i hela världen. Så det så.


Matt och yr
Text: Angelica "T:son" "Kling" Larsson

Ja,

ja

Hej, ursäkta


Tja mitt namn är Kung, vart de sen ja va ung

Lever på mitt apanage

Är rätt populär, minns inte sen när

Sen plötsligt bor jag i ett garage

Jag vet orsaken, det var natt jag var vaken

Låg i sängen, det var ganska trångt

Det gav resultat, utav den art

Som gör släktträdet långt


Åhh

Jag blir matt och yr

Ser hur tronen tar fyr

Inga fler bestyr

Kan någon ta emot mig??


Jag blir matt och yr

Ser hur tronen tar fyr

Inga fler bestyr

Kan någon ta emot mig??


Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung

Var finns ni monarkister

Som stött mig sen jag var ung

Varför måste Daniel fria

Snälla Reinfeldt säg ifrån

Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung


Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall

Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall


Jag vill förklara, tro int det är nån fara

Jag ångrar ingenting jag har gjort

Ja, Brunei kan diskuteras

Arbogagbor mig generar

Men annars är det rena kort

Jag förstår det är tiden

Kronprinsessan frigiven

Men arbetet är ju mitt

Och jag vet det är tabu

Hon är människa, inte mö

Tronen har bara burit män


Jag blir matt och yr

Ser hur tronen tar fyr

Inga fler bestyr

Kan någon ta emot mig??


Jag blir matt och yr

Ser hur tronen tar fyr

Inga fler bestyr

Kan någon ta emot mig??


Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung

Var finns ni monarkister

Som stött mig sen jag var ung

Varför måste Daniel fria

Snälla Reinfeldt säg ifrån

Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung


Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall

Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall


Åh snälla ni förlåt mig

(förlåt mig)

Jag vet, finns inget att tvivla på

Jag har gjort vad jag kan

Att uppfostra henne till en man

Så ta mig i handen

Klipp de blå banden


Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung

Var finns ni monarkister

Som stött mig sen jag var ung

Varför måste Daniel fria

Snälla Reinfeldt säg ifrån

Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung


Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung

Var finns ni monarkister

Som stött mig sen jag var ung

Varför måste Daniel fria

Snälla Reinfeldt säg ifrån

Var finns alla monarkister

Som vill behålla mig som kung


Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall

Faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Jag faller fritt fall

Låt mig va på tron' i alla fall


Ja, ja

Ja, ja, ja

Ja, ja

Ja, ja, ja

And continuing


Kommentarer
Postat av: Katta

Hahahahahahahhaaaa.....värt! :)

2009-04-15 @ 17:15:10
Postat av: L

O helsike vad du har skrivit... haha! tjusigt! hur sjutton kom du på den idéen?

2009-04-15 @ 20:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0